content top

Ahad, Mei 12, 2013

Majlis Makan Malam Tahunan Jabatan sains Biologi 2012/2013



Bersyukur ke hadrat Illahi, dengan limpah kurnia-Nya, BIOSIS telah berjaya mengadakan Majlis Makan Malam Tahunan Jabatan Sains Biologi 2012/2013. Majlis yang berlangsung pada 11 Mei 2013 yang bertempat di Hotel Pantai Primula adalah bawah pelaksanaan jawatankuasa pelajar Tahun 1 Jabatan Sains Biologi. Majlis yang bertemakan Elegant Colour Block berjaya memeriahkan suasana dengan pemakaian yang cantik-cantik dan berwarna-warni dalam kalangan pelajar.







Majls Makan Malam Tahunan Jabatan Sains Biologi adalah salah satu program yang melibatkan semua pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains (Sains Biologi) dan Ijazah Sarjana Muda Sains Gunaan (Pemuliharaan dan Pengurusan Biodiversiti).

 Program ini bertujuan untuk memupuk hubungan silaturahim antara pelajar dengan pensyarah Jabatan Sains Biologi. Bukan itu sahaja, majlis ini juga merupakan satu medium untuk memupukm semangat perpaduan dalam kalangan masyarakat majmuk negara kita secara amnya dan para pelajar jabatan Sains Biologi secara khususnya. Majlis ini juga dapat memberikan pendedahan kepada para pelajar tentang pengurusan program dan melatih mereka secara tidak langsung untuk program-program yang akan datang.

Barisan MT dan ajk yang terlibat
Kegembiraan terpancar daripada wajah pelajar tahun akhir


Jutaan terima kasih kepada AJK Pelaksana Majlis Makan Malam pada kali ini. Semoga ukhwah yang terbina akan bertambah erat hendaknya. Mudah-mudahan pelbagai program lagi boleh dilaksanakan pada masa akan datang! Maju BIOSIS!









0 ulasan:

Catat Ulasan

content top